Projekt Baranjski divani
Ministarstvo turizma Republike Hrvatske je i ove godine dodijelilo novčanu potporu od 25.000 kuna Drugoj srednjoj školi Beli Manastir.
Škola se javila na javni poziv Ministarstva turizma pod nazivom PROMOCIJA I JAČANJE KOMPETENCIJA STRUKOVNIH ZANIMANJA ZA TURIZAM 2015. u partnerstvu s Prvom srednjom školom Beli Manastir. Kao rezultat međusobne uspješne suradnje s Prvom srednjom školom Beli Manastir, obje su škole prijavile projekt pod nazivom Baranjski divani – suveniri s daškom prošlosti. Učenici su u suradnji s profesoricama voditeljicama projekta, Oliverom Stojaković i Melitom Todorović, osmislili novi baranjski suvenir - licitarsku kućicu. Kućicu su dizajnirali učenici Prve srednje škole Beli Manastir, prepoznatljivog je oblika, tj. u obliku starih kuća s područja Baranje.
Licitarske kućice su živopisnih boja crvene, zelene i žute, a mogu poslužiti kao ukras koji se vješa na zid. Osim toga, kućica je i jestiva jer je izrađena od licitarske smjese, a njenom su se izradom, bojanjem i ukrašavanjem bavili učenici zanimanja kuhar. Uz mnogobrojne istraživačke poslove na terenu i razgovore, učenici su se međusobno družili na jednodnevnom izletu u Baranji kako bi pobliže upoznali svoj zavičaj, njezine ljepote i kulturnu baštinu. Posjet je bio vrlo poučan i zanimljiv pa su učenici posjetili Dvorac Kneževo uz zanimljivo stručno predavanje o povijesti dvorca, zatim su posjetili crkvu sv. Petra i Pavla u Topolju spomenik nulte kategorije, šokačku kuću u Topolju i Gajiću. Na kraju su učenici posjetili etno-selo Karanac i Baranjsku kuću u kojoj su posjetili Ulicu zaboravljenog vremena. Tamo su učenici mogli vidjeti kućice koje su opremljene kao u davna vremena i to brijačnicu, krčmu, kuću u kojoj su se izrađivale drvene klompe, štale, konjušnice i ostalo. Međusobno druženje je završilo ručkom.
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |